Thursday, September 3

Giveaway Anniversary ke 3 SA & Suami

 

ASSALAMUALAIKUM

Salam jumaat❤️

Santai2 hari ni jln2 tgk blog i  nmpk pula cantiknya banner Giveaway SA sweet kaler pink

Belum terlambat kan nak joinπŸ₯°




Tahniahh SA dan suami tersayang

3 tahun penuh cinta

lip lap lip lap dah 3 tahun ye..... semoga kekal bahagia menua bersama sama


jom sama sama join Giveaway Annivesary 

syarat syarat pun mudah

buat entry bertajuk /giveaway-wedding-anniversary-sa-suami.

copy banner dan backlink

follow blog SA

Insyaallah ada rezeki terpilih diantara 2 pemenang bertuah nanti kan

4 comments:

kata-kata manis,
tqqq di atas komen2 anda. insyaallah akan sy kunjung balas

Tengok tu dialah paling sibuk bila mama sibuk Sebenarnya tgh duk pening ni kenapa tak boleh komen kat blog lain 😭😭 Awat takkk boleh ni Tol...