Tengok tu dialah paling sibuk bila mama sibuk
Sebenarnya tgh duk pening ni kenapa tak boleh komen kat blog lain ππ
Awat takkk boleh ni
Tolonggg siapa blh bantu
Tengok tu dialah paling sibuk bila mama sibuk
Sebenarnya tgh duk pening ni kenapa tak boleh komen kat blog lain ππ
Awat takkk boleh ni
Tolonggg siapa blh bantu
ASSALAMUALAIKUM
Salam jumaat❤️
Santai2 hari ni jln2 tgk blog i nmpk pula cantiknya banner Giveaway SA sweet kaler pink
Belum terlambat kan nak joinπ₯°
Tahniahh SA dan suami tersayang
3 tahun penuh cinta
lip lap lip lap dah 3 tahun ye..... semoga kekal bahagia menua bersama sama
jom sama sama join Giveaway Annivesary
syarat syarat pun mudah
buat entry bertajuk /giveaway-wedding-anniversary-sa-suami.
copy banner dan backlink
follow blog SA
Insyaallah ada rezeki terpilih diantara 2 pemenang bertuah nanti kan
Kenapaaa ye
Tetibaaa teringin pula bila jumpa gambar ni
Bedekatan rumah ada rojak dan cendol sedappp bg tekak ciknur la
Rajin tghari kalau ketandusan idea nk mkn apa akak en suami lepak mkn rojak arwah pakcik ni kat bawah pokok
Dah 2 tahun kot arwah takda so tak dpt la nak lepak2 minum cendol
Aishhhh teringatt pula
Sedapp cendol arwah sb guna santan fresh . Gula melaka yg pekat dan pastinya cendol, kacang merahnyq dan jagung jga sedappp
Skrg kebykan guna susu i rqk sukaaa
Kalau rojak kat pak mail setiawangsa tu ok sedapp
Tp mimggi ni tutup daaa sb foot court tutup tgh renovation
Sebenarnya tghh bosan jga ha haa cutisekolah ni anak2 transit xda
Tengok tu dialah paling sibuk bila mama sibuk Sebenarnya tgh duk pening ni kenapa tak boleh komen kat blog lain ππ Awat takkk boleh ni Tol...