iklan

Wednesday, 12 November 2014

macaroni bakar


assalamualaikum

alahai nape plak takleh komen kat blog dgn hp ni
uwaaaa...dpt tgk je blog2 kawan2
terpaksa pendam hasrat buat sementara
harap takda yg lupa ya bila kita jarang komen
jiwa meronta-ronta  jg ni
ye la kan biasa boleh la time2 tengahari tu curi2 tgk blog
sambil tunggu budak2 transit ni blk.
ini dpt tgk je lah no komen2


kalu kat rumah masa nk ngadap laptop masa agak terhad huhu
kes cepat terlena
nak wat entry pun asyik tertangguh



firstime buat macaroni bakar ni
suka suka he heee
ramai yg mengemarinya jg.


macaroni siap dimasak tunggu nak masuk oven
sos yg sedia 
jommm layan


7 comments:

  1. Oh sedapnya Kak..lama wana x mkn makaroni..

    ReplyDelete
  2. sedap..lama x buat lh..kna cari mcroni jgk ne..skrg pntg tgok pic mknn asik lapar jew perut ne..hr hee

    ReplyDelete
  3. Salam..mmg sedap nih!Poberet anak llaki gak...

    ReplyDelete
  4. Salama Mama Sara....
    Sedapnya tengok makaroni bakar. Terus terasa laparlah pulak...

    ReplyDelete
  5. bila nampak makaroni bakar ni.... teringatlah saya kisah bulan lepas buat makaroni bakar, lepas tu entah mana pergi gambarnya he hehehhe..... kena buat lagilah jawabnya kalau nak papar resepi..

    ReplyDelete
  6. bestnya nampak makaroni ni...tapi husbnd tak maknlah..nak buat xde sape nk mkn sedih..huhu

    ReplyDelete

kata-kata manis