iklan

Sunday, 22 June 2014

cameron Highland 11 june


ASSALAMUALAIKUM


Kedatangan yg tidak  dirancang...11 hb june 2014 otw balik KL singgah sebentar kat CH ni
impian nakpetik strawberry shj he hee tp tak tercapai la kali ni.
sedihhh...apapun posing dgn anak2 dara ni sbgai kenangan.Kami berempat je kali ni balik kg
si abang tinggal dgn makyongnya.





dapat petik gambar pun jadilah kan












suka sangat minah sorang ni he hee belek bunga2 yang cantik2







memang tak puas pun ....jalan2 sini. Kakak pun dah jadi cam mama suka CH he hee dulu bila ajak ahh bosan asyik g cutikat ch je katanya

7 comments:

  1. bestnya jalan2..cantik betul tempat ni..

    ReplyDelete
  2. wah syoknya tengok strawberry yang fresh mresh tu macam nak petik je mama sara kan, bila lah agak nya akak dpt sampai kesana..

    ReplyDelete
  3. Big red strawberi..tempat kepunyaan anak beranak pengetua cheq da..nk masuk pun free

    ReplyDelete
  4. Pegi ch syok. Tp kesian kat driver je. Jalan liku2. Teringin nak p lagi

    ReplyDelete
  5. Big red! Mmg tmpt feveret sy klau pg CH kak...best sini...selesa la dri tmpt2 lain...:)

    ReplyDelete
  6. dh lma x pegi..alahi bestnye..bila dpt smpi ne..

    ReplyDelete
  7. semua merah..anak beranak gitu..sehati sejiwa. dah besar anak dara..
    kenapa x petik strawberry kak?

    ReplyDelete

kata-kata manis