iklan

Monday, 5 May 2014

cup kek vanila


Assalamualaikum

Alhamdulillah
Berkesempatan lg. 
Minggu lepas buzy dgn kenduri kawin dan besday ank2 Taska. Minggu ni alhamdulillah lapang sikit.


Tak habis2 dgn cup kek je kan...asyik2 cupkek je gambarnya. He hee
Layan je lah kan


Kali ni vanila cupkek, dah byk try resepi2 cupkek vanila dan blm dpt hasilkan yg betuk puaskan hati. Tak salahkan resepi pun mungkin tangan ni YG tak  betul itu pastinya. Cuba dan cuba lg la kan.
Kadang2 tu jadi eloklah dah bila buat lg emm lain la pulak

Ok nanti share resepinya. Wat entry dgn hp ni x pandai la plak.

K jumpa lg

4 comments:

  1. vanilla mestila sedap.
    sama cam sy, buat kejap jadi kejap tak...
    belum tetap tgn tu org kata...
    tapi akak rajin sgt...

    ReplyDelete
  2. Pergghhh terliur akak tengok sara.. tapi tak tahu bila ada masa nak membaking ni :)

    ReplyDelete
  3. aida tak brape reti baking.
    asyik x jadi jek.

    ReplyDelete

kata-kata manis