Wednesday, 22 January 2014

kuih lapis pandan


 assalamualaikum

apa khabar semua
alhamdulillah kembali bersua disini ye.
Bila keadaan mengizinkan .


semalam lg niat nak wat entry kuih lapis ni tp mlm tadi migrain tiba2 dtg kembali setelah agak lama x menyerang.
lepas telan ubat terus paksa diri tidur
memang pengsan sampai suboh lah.

kuih lapis pandan  ni wat utk sarapan semalam jg
masih resepi yg sama dgn sebelum ini   DI SINI
cuma disebabkan kaler merah dah habis maka bertukarlah ke kaler hijau pandan ni


8 comments:

Sury Abil said...

salam mamasara...cantik lapis kuih nya...lama dh x buat kuih muih ni..tingin pulak tgok...

asyifa mustaffa said...

Lama x buat kuih lapis resepi akak ni...mmg sedap...ni buh kaler ijau plk...cntik...!!

fazianbatrisyia said...

cantiknya kuih ni...rajin akak buat kuih tradisional ye. susah nak dapat kuih cam ni yg sedap skrg...harapkan cantik kemas lapisan dia tapi rasa....emmmm...x berlemak langsung

Bbwana adienia said...

salam kak..

sedapnya kuih lapis pandan..dah lama x buat kuih lapis..

JaSSNaNi said...

assalamualaikum kak..
lama tak singgah sini.. sorry kak.. :) akak sihat?
tak balik kg ke raya cina ni kak? nani ni nak balik pun serba salah..; haikal takde cuti langsung.. hari isnin dah bukak skolahnya... tapi kalau tahun 1 ni kita pontengkan sehari 2 ok kot kan? hahahaha.. jaat mama kan.. :P
sedapnya kuih lapis... wane ijo cantek lak tu.. berseri2 je nampak..

Umie Jazz said...

Assalamualaikum sara cantik kuih lapis sara ni..rajinnya melapis...dh lama x buat...mood melapis kelaut lah sara...

BUNDA a.k.a KN said...

Salam ukhuwah dari bunda...

cantik berkilat nampaknya kuih lapis pandan tu, tentu rasanya pun sedap...

syapex said...

cntiknya kuih lapis dia...
npak sdp plk tuu..

biskut kacang hijau

assalamualaikum   tqqq AlongRoz kongsi resei BISKUT KACANG PEAS Resepi :  AlongRoz@HomeKreation BAHAN-BAHAN:- ...