Thursday, 28 November 2013

layan teater kanak2

 assalamualaikum

apa khabar semua
alhamdulillah ye sehat2 hendaknya

tengok teater kanak2 ni xtvt akhir bulan November 2013 bersama anak2 di taska . sblm melangkah ke bulan Disember pulak
tajuk citernya DANIAL DAN BAWANG HITAM
emmm best dan menghiburkan. Bagi anak2 ni yg firstime tgk memanglah teruja he hee macam ank dara Sarah ni he hee
lakunan di depan mata gitu kan. 



Ramai memenuhi auditorium Dewan Bahasa Dan Pustaka ini.
para pelakun nya jg ramai dikalangan kanak2lah kan
he hee kan teater kanak2 .
kisah macam bawang putih bawang merah cuma diubah suai jln ceritanya.



esok nak berangkat balik kampung
insyaallah nak habiskan masa dgn xtvt kat kampung pula
kenduri kendara banyak ni kan

ok jumpa lg jika diizinkan Allah s.w.t
Insyaallah mlm ni nk bertolak ke kampung halaman di Bt kurau Taiping perak. Lamanya x blk ni last raya posa lepas .
doakan perjalanan kami sekeluarga selamat sampai ke destinasi ye.

10 comments:

Sarah Talib said...

selamat jalan..kampung kat mana tu.

mama sara nur said...

Kt Taiping perak
He hee

Suzana Ibrahim said...

Selamat bercuti,tentu best dapat balik kampung.tentu rindu dengan semua orang dan tentu rasa nak balik lagi!

yan's cottage said...

sesekali layan....teater kanak2 nie best juga kan.....

Umie Jazz said...

selamat bercuti sara....

Amie said...

Ohooo.... bawang hitam pulak dahhh... ingatkan cerita bawang putih bawang merah jaaa

ummiaisyah said...

itu yg best dok kolumpo memacam aktviti utk budak2 ms cuti...kt kmpung ni teater dlm romah je la...hehehe
selamat blk kpg mkn doyan kak nuri!

anajingga said...

wah balik Tepen ye...ok gak kan dah cuti2 kat kl ni kita sambung kat kg pula..salam ukhwah mama sara nur..

MulutPayau said...

Selamat bercuti dan selamat pulang ke Kg...

ros_reeza said...

Assalamualaikum kak :)

biskut kacang hijau

assalamualaikum   tqqq AlongRoz kongsi resei BISKUT KACANG PEAS Resepi :  AlongRoz@HomeKreation BAHAN-BAHAN:- ...