iklan

Tuesday, 19 November 2013

hari anugerah kecemerlangan 2013 & konvo Pra sekolah

assalamualaikum

selamat bercuti buat anak2 yg bergelar pelajar
majlis penutup Persekolahan bagi sessi 2013 di SKTK 1yg berlangsung sabtu lepas 16 november
Majlis anugerah buat pelajar2 yg cemerlang
dan juga utk anak2 Pra sekolah 6 thn 2013.
Tahun akhir kakak bersekolah disini, thn depan melangkah ke fasa baru sekolah menengah pula. Tinggallah adik sorang yg masuk tahun 1. 




peace yo he heee happy adik dgn kawan-kawannya
tahun depan uniform putih lak ye




utk kakak yg menerima result UPSR 
walaupun x dpt keputusan setanding abangnya dulu
alhamdulillah masih berjaya kan. insyaallah thn depan usaha lg dan  buat yg terbaik . Kakak cuma dpt 3A2C.mama abah tetap terima. Cuma harapan mama kakak jd anak yg SOLEHAH kelak ye. Dunia akhirat seiring itu yg utama.
Nampak sedihhh mulanya....tp happy sb English target A tercapai.Dapat jugak naik pentas ambik hadiah. 



Akhir persembahan lagu dan tarian oleh anak2 Pra sekolah
bkn main rancak menari he hee
dgn berbaju kurung make-up bagai.

bergambar buat kenangan masa akan datang. Video simpan utk tgk2 nanti.
selamat tinggal SKTK, pasni melangkah ke SMK pula.

11 comments:

  1. Suka saya tengok gambar yang last tu...rasa nak peluk adik dan kakak :)

    ReplyDelete
  2. SelaMat maju jaya buat kakak n adik di masa akan datang, semoga mnjadi anak yg berguna di dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  3. X pe kkk....naik menengah...buat yg terbaik....

    ReplyDelete
  4. meriahnya......semuanya nampak ceria.....

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah sara nur dah konvo & kakak dah abis UPSR….semoga tahun depan lebih ceria & berjaya

    ReplyDelete
  6. tahniah adik..adik comel dengan jubah tu.

    Tahniah juga kakak, perjalanan masih panjang, moga terus cemerlang, insyaAllah.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum...sara...seronok tguk telatah anak2 nikan...meraih...tahniah buat sikakak.....

    ReplyDelete
  8. tengok gambarni tak sabar tunggu Azalia konsert lak... syiokkan pra sekolah tapi kami kat sini tak dapat penuh... takper kakak tu UPSRjer nanti boleh ler pulun...

    ReplyDelete
  9. Tahniah buat kakak..trus brusaha lg nnt..adik cute tau..

    ReplyDelete

kata-kata manis