iklan

Monday, 7 October 2013

atvt perkhemahan di Alang Sekayu Gombak


assalamualaikum

sebagai kenangan entry hari ni tentang xtvt anak daraku kakak Firashah , perkhemahan di Alang Sekayu Gombak pada  minggu lepas. Xtvt lazim untuk murid2 tahun 6 pada hujung tahun persekolahan .  xtvt selepas tamat UPSR jg.
memang xtvt yg ditunggu-tunggu jg ni. Dari awal persekolahan sibuk kumpul dana he hee

walaupun  tahun ni tempatnya tidaklah jauh tetapi menarik sebenarnya. Mama sendiri pun belum sampai sini.
Cuma selalu dengar cerita tentang keistimewaan tempatnya.

Bertolak jam 3petang dari SKTK 1.
 Program berlangung utk 2 malam sahaja. Mengikut cerita si kakak ni seronok penuh padat xtvt disana. Sampaikan tidur pun kurang. Biasalah tu kan. Namanya pun kem he hee



masing2 tak sabar dah tu...nak naik bas
utk tahun ni tshirt peserta berwarna oren,

inilah kakak yg agak susah nak senyum, bergambar pun kena paksa dgn mama ni

ok selamat berhari minggu ye

8 comments:

  1. teringat masa sekolah dlu-dulu... bersemangat betul bila nak pergi.
    Semoga kakak balik dengan pengalaman baru :)


    ps; puding laici bawah tu nampak sangat la YUMMY!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu dulu2 kita skrg giliran ank2 pula

      Delete
  2. mesti kakak firashah seronok yg amat kan... pengalaman yg tak dpt nak dilupakan..
    teringat masa kakak dini pegi kem dulu.. tapi kemnya tak keluar dari sekolah pun.. kem di kawasan padang sekolah aje.. yg kelakar mlm perkhemahan hujan turun dengan lebatnya. hati ni punyalah risau... ckp kat hb mcmanalah anak kita & kwn2nya tidor dengan keadaan padang yg basah & mgkin banjir.. tp hb rilek je dia.. di kata..pandailah tu dorang ikhtiar hidup.. hehehe.. bila blk tanya kakak.. rupa2nya.. cikgu arahkan dorang buat khemah dlm dewan sebab dari petang tu mmg dah nampak cuaca mendung & bakal hujan turun dengan lebatnya.. hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye kak seronok ktnya
      Alhamdulillah x ujan, he hee tp masa ank sulong dulu ujan lebat kena tido dlm dewan lah
      Pengalaman utk mereka kan

      Delete
  3. budak2 suka xtvt cam ni kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Tu Rohah, tp ank lelaki lg suka

      Delete
  4. Seronoknya kakak berkhemah ya...mesti best.byk pengalaman...:)

    ReplyDelete
  5. remaja perempuan yang tak suka bergambar selalunya kurang keyakinan diri, rasa dirinya tak cantik lah hitam lah dan mcm2.. heheh :) 1st time singgah blog ni.. sukee!!

    ReplyDelete

kata-kata manis