Tuesday, 16 July 2013

sirap selasih


  • Do’a Berbuka Puasa Ramadhan :
buka_puasa

 Ya Allah, untuk-Mu aku berpuasa dan 

dengan rezeki-Mu aku berbuka, Maha besar

 Allah yang maha pemurah

 lagi maha penyayang.



Air sirap + selasih buat hidangan berbuka, 

kuih tepung pelita @ kuih sampan ni salah satu 

feberet dan wajib ada.

Selamat berbuka puasa




3 comments:

Sury Abil said...

Dah berbuka dah...skrg duduk relax..air sirap selasih tu kan kesukaan kita gak,tapi ank sury yg kecik tu x mo ada "mata" tu dlm air sirap..mcm2 ragam je diaorg ni.

fazianbatrisyia said...

Iye lah...kita2 jek kot @ org dewasa yg suka selasih ni...anak2 suka sirap kosong jek @ bubuh nata de coco tu laju la. Selamat berbuka. Sy ni belum rajin2 lagi nak masak...hujung minggu kot..hb lak dah bgtau mak....so, kena rajin jugak la ni.

Amie said...

Alhamdulillah... menu yang cantik!

biskut kacang hijau

assalamualaikum   tqqq AlongRoz kongsi resei BISKUT KACANG PEAS Resepi :  AlongRoz@HomeKreation BAHAN-BAHAN:- ...