Friday, 28 June 2013

kuih lapis lagi

assalamualaikum semua

Alhamdulillah...ptg tadi pandang ke KLCC he hee dah nampak jelas, Menara KL jg dibelakangnya jelas . Syukurlah kan , pagi tadi pun masa jalan ke Taska awan biru dan putih cantik je .
Semoga lepas kembali pulih sepenuhnya

ok masuk cerita gambar2 kat atas ni lak. Ahad kelmarin balik dari kenduri kawin anak sedara buatkan kuih lapis ni. Asben bawa utk makan2 sempena bacaan Yassin dan doa malam Nisfu Syaaban.

Masih resepi yg sama, sb dah hafal dlm otak he hee
lgpun bahan2 mudah dan senang penyediaannya. Sempatlah sejuk sblm ianya dibawa ke sana. Dpt potong makan2 sikit dan posink he hee biasa la kan
resepi  sebelum ada di sini ye

ok sampai disini dulu ya, mau bikin kek pula. he hee


7 comments:

mala said...

alhamdulillah dah cerah. tengok jerebu dari jauh ni pun dan rasa sesak nafas. pandai buat kuih lapis. sweet ja color.

Bbwana adienia said...

salam kak..

syukur la jerebu sudah pun berkurangan..apapun, cantik kaler kuih lapis tu..suka makan kuih lapis..sedap.

Umie Jazz said...

Assalamualaikum sara rajinnyer melapis....wane wani kalernya...

zila norazila said...

Suka mkn skping2 baru rasa nikmat.hevhee

Asyifa Mustaffa said...

resepi terbaik...!

Mamasya said...

Alhamdulillah kan jerebu dah makin pulih
dah lama tak buat kuih lapis....

hainom OKje said...

lama dah tak buat kuih ni..budak budak suka nikan Sara

biskut kacang hijau

assalamualaikum   tqqq AlongRoz kongsi resei BISKUT KACANG PEAS Resepi :  AlongRoz@HomeKreation BAHAN-BAHAN:- ...