iklan

Saturday, 8 June 2013

bubur sum sum versi hijau pula


 assalamualaikum

selamat berhari minggu...mesti sibuk sb lusa dah nak buka sekolah ni kan. Mcm2 nak buat. Persediaan nanti isnin taklah kelam kabut


Bubur sum sum versi hijau pula, hari tu dah try wat putih 
suka pulak bujang sorang kat rumah ni, siap request lagi nak makan he heee bukan apa dia ni kalau kuihmuih jarang nak makan
entah macamana boleh tertarik pulak dgn sum sum ni.
yg pasti sedapp sb makan dgn gula melaka ni 

resepi guna yg sama kak ct di sini cuma bezanya kli ni letak pewarna hijau
blend daun pandan tp kalernya kurang so tu yg letak kaler ni

ok jom layan


9 comments:

  1. salam kak..

    bestnya bubur sum-sum tu..sedapnya..

    ReplyDelete
  2. suka sgt makan bubur sum2 ni bila makan sejuk2.biasanya org jawa masa time lepas kenduri kawin ptg tu mesti masak bubur sum2 .

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum...sara wahhh...k.umie dah terasa cam bulam pose pulak..sedapkan bubur sumsum ni...

    ReplyDelete
  4. ini memang suka sangat. apa benda yg merah2 tu?

    ReplyDelete
  5. nak jugak si hijau tu mamasara..aritu tgk kat dapur along kaler merah..menggoda betul tau

    ReplyDelete
  6. Menariknya bubur sum2 kaler ijo...segar mata memandang...kalau dapat satu cup buburlagi siok..

    ReplyDelete
  7. Terliuqnya tgk bubur som2 ni...puasa sure bt ni

    ReplyDelete
  8. Slmt berhujung minggu mamasaranur
    bubur sum sum belum pernah buat lagi......boleh cuba puasa nanti.

    ReplyDelete
  9. Pernah buat.... tengok ni mcm teringinlah pulak!

    ReplyDelete

kata-kata manis