iklan

Friday, 24 May 2013

cekodok pisang -breakfast sblm admit

assalamualaikum

SYUKUR kehadratNya yg Maha Esa diatas segala kurnianNya pada hambamu ini....Amin. Syukur masih diberi kesempatan utk terus menghirup udara di bumi Allah ini
Terima kasih tak terhingga pada yg mendoakan..Alhamdulillah
Hari ni Jumaat dtg lg, kalu minggu lepas Jumaat ni aku masih terlantar di katil hospital tp Jumaat kali ni gembira rasanya dapat duduk dlm rumah atas katil sendiri pula Aminnn
Itulah kan kadag2 sesuatu yg tak dijangka berlaku tanpa sempat kita berbuat apa2 pun. Itulah ketentuanNya
yg hanya Dia Mengetahui....
6 hari 5 malam, jangka masa yg lama buatku, setiap saat menghitung hari hu huu seblm ni kalaau admit cuma sehari semalam kat wad tu. Org yg penah melalui mungkin fahamlah perasaannya.
Nak balik nak balikkkkk sampai2 merayu-rayu kat Doc
 Insyaallah ada masa nanti cerita detik2 itu ye. Hari ni cuti Wesak Day kan ..dptlah santai2 kat rumah
selamat bercuti ye semua
cEKODOK PISANG NI menu lama sebenarnya sebelum kena admit lg. Tp tak sempat nak tulis apa2 cuma letakkan gambar pastu tup tup kena serang demam selsema, gastrik, terus tekanan darah turun tahap paling rendah dan sinus.
banyak jg kerja tergendala sepanjang minggu lepas. Hari Guru, hari Ibu jg tak dpt serta dah janji nak buat kek pun tak tertunai .....tp bila blk dpt jg hadiahnya he heee
ok jom layan mata , resepi cekodok paling suka yg gebus sb letak soda jadinya naik kembung2 sikit. Mungkin setengah suka yg rasa pisang lebih dan tak suka letak soda emmm lain selera kan. tp en asben yg hantu cekodok ni dua2 makan he hee janji cekodok

petang ni kita makan cekodok tepung pula

10 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Alhamduillah..dh blik umh dh...mmg rimas duk wad lama2 kn..apa kn daya lah kan.
    Selamat bercuti dan santai lah ye :-)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..dah sihat dan dapat balik umah sendiri..mmg menyenangkan bila dpt tido atas katil sendiri kan..

    ReplyDelete
  4. syukur la dah balik rumah..mesti lega kan..apapun,home sweet home..dimana pun kita berada..rumah sendiri adalah tempat yang paling best.menu cekodok tu walaupun nampak simple tapi sedap..

    ReplyDelete
  5. Salam kak....sedapnya tgk cokodok akak ni...fiza tunggu resepinya yer kak...he he he

    sabar yer kak...sakit tu kan ujian dr ALlah untuk hambaNya...setiap sakit yg Allah beri tu dikurangkan dosa kita...sabar yer kak...=)

    ReplyDelete
  6. kak...jaga kesihatan...mkn jgn lupa plak...gastrik prut x bole kosong...harap makin tambah sihat la pasni....

    kan...kita x tau apa yg jdi kejap lgi...lpas ni..atau hri esok...yg mampunya...doa diberi kehidupan yg baik kan kak...mudah mudahan....

    sedap cekodok tu...lama x mkn...:-)

    ReplyDelete
  7. Alhmdllh dah dpt blk umh..smoga dberi kshtn yg baik mama.. cgkodok fav zila jgk..mkn pnas2 mmg sedap..

    ReplyDelete
  8. cekodok pisang ni memang sedap wat bf atau minum petang..tak kira masa dan cuaca..panas ka hujan ka layan ajer...
    ALhamdulillah dah makin sihat dan bokleh balik umah...mesti hepi bila bleh balik umah sendiri

    ReplyDelete
  9. huuuuu opis sy x cuti ler...x amek hr wesak

    mgu depan ni jummat baru cuti..replace for agong

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah..dah sihat Kak.. mmg tak selesa nak duk wad lama2..lagi anak2 tinggal kat rumah..isk sedih tau!.. sempat gak akak buat cekodok ni.. sedap je tgk..:)

    ReplyDelete

kata-kata manis