iklan

Friday, 19 April 2013

jom MENGUNDI...sayangi MALAYSIA



Assalamualaikum semua

Berkibaran disana sini, sangattttttttt meriah macam2 ada he hee macam2 kaler sepanjang jalan2, kawasan perumahan, segala tiang2. Tak kira dimana sahaja. Biasa la tu kan bila sedia maklum  PM kesayangan telah umumkan pembubaran dan tarihk utk mengundi.
 Mari-marilah mari..... Lagu 2 jg berkumandang di tv. 
Foto

Buat kali kedua nak memangkah undi di sini. Paling teruja kali pertama nak menjalankan tugas sbgai petugas IT pd hari kejadian debar2 pun ada, ...harap2 semuanya lancar tiada kesilapan besar.
Paling penting tiada yg buruk berlaku kelak..isshhhh risau bebenor kan.......
Paling penting kita jalankan tanggUngjawab kita sebagai rakyat MALAYSIA ye..keluarlah utk mengUNDI k, pilihan masing2 shhhshhh rahsia tak ada org nampak masa memangkah tu.
For me tiada rahsia Dulu dan selamanya ...






ok sambung citer lain lak ye. Bulan lepas kami diberi peluang menonton filem kontroversi  TANDA PUTERA. Filem yg belum ditayangkan dan tidak dpt ditayangkan di atas sb2 ......
 mungkin selepas pilihanraya baru keluar citer ni.
Diatas alasan2 nya...katanya lah...Lakonan hebat dan cukup berkesan oleh pelakun2 hebat2 belaka antaranya Rusdi Ramli, Faezah Elai dan ramai lg pelakon2 hebat. 
Cerita ni sangat2 menyentuh hati, sebak itu je dpt dikatakan.takleh citer banyak2 takut tersalah bicara tp cukuplah andai dengar tema lagunya nyanyian Awie ni....fahami sendiri maksud tersirat.
berulang kali dengar .....kita akan faham.

Sayangi Malaysia....tanah air tercinta. 


15 comments:

  1. x sabar nak mengundi....wlaupun sy lom abis pantang...hehe...

    ReplyDelete
  2. wah semangat utk mgundi...jom2

    ReplyDelete
  3. yeay...mengundi..tapi lama x dengar lagu yang mari lah mari tu kan...skang sume lagu baru

    ReplyDelete
  4. skrg lagu mengundi versi baru...lagu anak muda..sedap gak dengar.

    ReplyDelete
  5. suka dgr lagu mgundi yg dulu2 best..jommm pangkah..:)

    ReplyDelete
  6. hehehe jom semua kita p mengundi, kak ruby pun dah x sbr ni, pangkah yg trbaik ye......

    ReplyDelete
  7. Kali ni acik macam x teruja nak mengundi.bila fikir dakwat kekal tu lemah semangat.kalau dah nama kekal..mau bertahun men'comotkan' jari nanti tu

    ReplyDelete
  8. Kali ni acik macam x teruja nak mengundi.bila fikir dakwat kekal tu lemah semangat.kalau dah nama kekal..mau bertahun men'comotkan' jari nanti tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acik, he he bkn kekal selamanya x sampai beberapa je
      tp itulah utk membuktikan ketelusan seperti yg dikehendaki kan...

      Delete
  9. Jom keluar mengundi, undi Malaysia. hahaha Malaysia macam mana yang kita mahu. Yang aman damai dan maju. Insya Allah BN will be given a new mandate

    ReplyDelete

kata-kata manis