iklan

Friday, 22 February 2013

hanya padaMu



Selamat malam

Sejak dua menjak ni banyak drama2 kat TV tayang cerita2 yg menarik kan. Pelakon2nya jg hebat.
Nak kata sy peminat tegar drama tak juga tp sejak kali pertama menonton drama slot Zehra pada hari jumaat malam sabtu ni terus buat mata terpaku depan TV he he 
Hanya Padamu....dengar lagu temanya pun best.
Heronya jg pelakun hebat ..lakunan yg cukup berkesan Beto Khusyairi  dan Heroinnya walaupun baru tp nampak bagus disamping pelokon hebat lain

paling suker jalan ceritanya...terselit pengajaran

lazimnya kalu drama2 atau filem melayu ni mesti ada org jahat yg dengki, khianat sesama sendiri dan berpura-pura baik di depan tp belakang emmmm sebaliknya. Mneyampah nak tgk. Dah sinonim kot dgn sikap org melayu.
ahhhhhhh tak suker macam tu tp kalu sikit2 tu ok lagi jgn sampai
berlebih-lebih lak kan.

ok jom layannnnn Hanya PadaMu
Sinopsis Drama Bersiri Hanya Padamu

4 comments:

  1. mak kak zu dok layan drama ni..kak zu jeling skit skit jer..

    ReplyDelete
  2. anak fiza yg sulung tu suka sgt gambar ni...fiza x berapa nak gemar sgt gambar2 melayu ni....ha ha ha...

    ReplyDelete
  3. assalam MSN..acik asek lupa je..kadang sepuluh minit lagi nak habis baru teringat

    ReplyDelete
  4. He he sianye acik, tskper tgk kat YouTube pun blh

    ReplyDelete

kata-kata manis