Tuesday, 26 February 2013

my 1st hadiah GA...tqqqqq


assalamualaikum semua

apa khabar ...

nak kongsi kegembiraan dpt hadiah GA yg kali pertama sertai ini.
Best kan masuk ke dunia blogger ni he he

sebelum ni selalu jg tengok2 GA tp tak turut serta sb.....memang tak reti pun. sb kena buat entry bagai kan

cuma bila my 1st GA ni dibuat oleh http://asyifamustaffa.blogspot.com/ terus join , mudah tak perlu buat entry.
alhamdulillah berjaya walaupun tempat ke 2
 tqqqqqqqqq Syifa, akak dah terima hadiahnya. cantik 2

jg terima kasih pada http://www.penbiru.com/ sb bagi saguhati pada akak yg kali kedua join GA nya.
Insyaallah lepas ni bersemangat nak join mana2 GA dah he heee

5 comments:

munna said...
This comment has been removed by the author.
munna said...

tahniah kak... bila dah menang mmg semangat nak join yg lain pula

may agumo said...

tahniah kak :)

Amie said...

Wah! Tahniah! Tahniah!...tumpang seronok... memang meriah sungguh dunia maya ni kan Mama Sara Nur!

Qasey Honey said...

wah best tu! TAHNIAH! tumpang hepi jugak :)

biskut kacang hijau

assalamualaikum   tqqq AlongRoz kongsi resei BISKUT KACANG PEAS Resepi :  AlongRoz@HomeKreation BAHAN-BAHAN:- ...