iklan

Sunday, 6 January 2013

selamat hari ulangtahun ke 13...abang Is


Semalam 5 Januari genap sudah 13 tahun usia anak bujang sorang ni..hero sorang ni memang lain dari yg lain
masa kecik boleh tahan lasaknya....macam2 dah berlaku kat dia ni.
jatuh sana jatuh sini benjol sana sini he he
paling tak lupa masa thn satu kat sekolahnya tercedera...terkejut bila cikgu call suruh dtg sekolah huwaaaa berjahit kat dahinya tu tau..bukan sekali tp berkali-kali sampai cikgu pun kenal sgt he he


yg susahnya nak jaga abg is ni sb makanan tu....sakit poket sbnya  he he org lain makan nasi tp dia makan ayam goreng je.
dari thn 1 mama kena g sekolah jelaskan kat makcik kantin yg dia tak makn nasi tp tghari dptlah dia air kotak dan roti
  Dari kecik lebih rapat dgn maklongnya...dah macam mak pun
tak kisah mama ada atau tak...Abg is jg sgt2 berdikari satu kelebihannya.
 sgt suker xtvt lasak...
pantang jumpa ni..

dah besar ni dah tak nak bergambar pun...jenuh nak suruh la pulak
apapun harapan dan doa mama abg is akan sentiasa beroleh kejayaan kelak di dunia dan jg akhirat..sentiasa sehat dan tidak lupakan mama dan abah 
amin

12 comments:

  1. Happy Besday pada abg long... semuga doa mamanya termakbul...

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir utk abang long..semoga menjadi anak yg amat menyenangkan mama dan ayah ...

    ReplyDelete
  3. hepi besday buat abang is...moga menjadi anak yang soleh dan sentiasa membahagiakan ibu bapa...

    ReplyDelete
  4. happy birthday abang is...
    boleh tahan gak lasaknyer.. rupa cam pendiamjer..
    semoga abang is belajar rajin2 dan menjadi anak kesayangan ibu ayah sampai bila-bila

    ReplyDelete
  5. Happy birthday abang Is, semuga berjaya dunia khirat. Dah remaja memang anak2 dah tak suka bergambar

    ReplyDelete
  6. hppy besday abg Is...moga mjadi anak yg soleh n rajin2 bljr yea...biase la tu kak...dh bujang dh malu la tu nk bgambar2..hehe

    ReplyDelete
  7. happy birthday ensem boy.. Semoga berjaya dunia akhirat..

    ReplyDelete
  8. semoga dirahmati Allah dan mnjadi anak yg soleh..

    ReplyDelete
  9. selamat ulangtahun..semoga menjadi anak yg soleh..

    salam kenal & follow sini

    ReplyDelete
  10. SELAMAT HARI LAHIR UTK ABG IS...semoga doa mamamu dimakbulkn oleh Allah.Jg semoga Abg Is menjadi abg tg baik & tauladan tuk adik2.Aminnn

    ReplyDelete
  11. selamat hari ulang tahun Abang Is.. Semoga membesar menjadi anak yang soleh.. In Shaa Allah.. Aminn

    ReplyDelete
  12. Untie dtg lewat nk ucap bthday nie..hppy belated bthday abg is..mogs jadi ank yg soleh..

    ReplyDelete

kata-kata manis