Sunday, 6 January 2013

selamat hari ulangtahun ke 13...abang Is


Semalam 5 Januari genap sudah 13 tahun usia anak bujang sorang ni..hero sorang ni memang lain dari yg lain
masa kecik boleh tahan lasaknya....macam2 dah berlaku kat dia ni.
jatuh sana jatuh sini benjol sana sini he he
paling tak lupa masa thn satu kat sekolahnya tercedera...terkejut bila cikgu call suruh dtg sekolah huwaaaa berjahit kat dahinya tu tau..bukan sekali tp berkali-kali sampai cikgu pun kenal sgt he he


yg susahnya nak jaga abg is ni sb makanan tu....sakit poket sbnya  he he org lain makan nasi tp dia makan ayam goreng je.
dari thn 1 mama kena g sekolah jelaskan kat makcik kantin yg dia tak makn nasi tp tghari dptlah dia air kotak dan roti
  Dari kecik lebih rapat dgn maklongnya...dah macam mak pun
tak kisah mama ada atau tak...Abg is jg sgt2 berdikari satu kelebihannya.
 sgt suker xtvt lasak...
pantang jumpa ni..

dah besar ni dah tak nak bergambar pun...jenuh nak suruh la pulak
apapun harapan dan doa mama abg is akan sentiasa beroleh kejayaan kelak di dunia dan jg akhirat..sentiasa sehat dan tidak lupakan mama dan abah 
amin

12 comments:

mori said said...

Happy Besday pada abg long... semuga doa mamanya termakbul...

zulaikha megat said...

selamat hari lahir utk abang long..semoga menjadi anak yg amat menyenangkan mama dan ayah ...

Odah said...

hepi besday buat abang is...moga menjadi anak yang soleh dan sentiasa membahagiakan ibu bapa...

Cho Zila said...

happy birthday abang is...
boleh tahan gak lasaknyer.. rupa cam pendiamjer..
semoga abang is belajar rajin2 dan menjadi anak kesayangan ibu ayah sampai bila-bila

Mak Wardah said...

Happy birthday abang Is, semuga berjaya dunia khirat. Dah remaja memang anak2 dah tak suka bergambar

Qasey Honey said...

hppy besday abg Is...moga mjadi anak yg soleh n rajin2 bljr yea...biase la tu kak...dh bujang dh malu la tu nk bgambar2..hehe

Shiela said...

happy birthday ensem boy.. Semoga berjaya dunia akhirat..

Rohah said...

semoga dirahmati Allah dan mnjadi anak yg soleh..

❤Kamsiah❤ said...

selamat ulangtahun..semoga menjadi anak yg soleh..

salam kenal & follow sini

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

SELAMAT HARI LAHIR UTK ABG IS...semoga doa mamamu dimakbulkn oleh Allah.Jg semoga Abg Is menjadi abg tg baik & tauladan tuk adik2.Aminnn

ogyep yummy mellow said...

selamat hari ulang tahun Abang Is.. Semoga membesar menjadi anak yang soleh.. In Shaa Allah.. Aminn

zila norazila said...

Untie dtg lewat nk ucap bthday nie..hppy belated bthday abg is..mogs jadi ank yg soleh..

biskut kacang hijau

assalamualaikum   tqqq AlongRoz kongsi resei BISKUT KACANG PEAS Resepi :  AlongRoz@HomeKreation BAHAN-BAHAN:- ...