iklan

Tuesday, 1 January 2013

bluebery crepe 2013

"Takutlah kamu kepada Allah di mana saja kamu berada dan susulilah keburukan dgn perbuatan kebaikan, pasti akan menghapuskannya." 

<hadis Riwayat Tirmizi>


ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA

Selamat datang 2013....selamat tinggal 2012
semoga semua ceria2 di tahun baru ini walaupun kehidupan  ada duka...
doakan yg terbaik..agar kehidupan yg akan mendatang  jg baik2

Tiapkali Tahun baru lepak di rumah ...kemas mengemas dan sambil tu siap sedia utk memulakan sessi persekolahan ...dah biasa gitu
w/pun teringin jg nak nk g Dataran he he angan2 je lah
dahpun  tau en asben memang tak akan gemar hu huu
ok baru2 ni sempat buat crepe blueberry, ye la kan asyik tgk crepe durian, skrg crepe oreo dan macam2 crepe
teringin jugalah he he akhirnya pilihanku bluebery...salah satu sebab kot2 la anak2 nk rasa sb kalu durian tu sah2lah budak2 ni tak suker makan...kecuali abahnya he heee
ouwhh ok jeee  bolehlah kan tepung dadar berintikan cream pastu bila bila letakkan blueberry jadi masam2 manis berkrim. Kalau dc tu entahlah rasanya camna maybe pengemar durian sgt suker . Tapi bg teman lebih gemar makan durian semata-mata..fresh2 yg baru jatuh kedebummm tu...
kurang gemar bila dicampur dgn makanan lain, kecuali makn ngan pulut santan 0r cedodok duyan
Resepi cilok dari dapur Rahel boleh intai2 resepinya kat dapur Rahel http://rahelblog-rahel.blogspot.com 
tq ye Rahel

ok jom layan mata pulak sb esok rutin harian kembali bermula 

 SELAMAT THN BARU dan JUMPA LAGI




15 comments:

  1. wahhh!!! purple karer crepe tu... yuummyy nya...

    ReplyDelete
  2. Slmt Tahun Baru Mama... sedapnya crepe bbery tu...

    ReplyDelete
  3. sedapnya bbery crepe ni...
    skrg mcm2 bole bubuh dlmnya...

    slmt thn baru......

    ReplyDelete
  4. slmat thun baru mama:)..crepe kasi seketul nk rasa nie:)

    ReplyDelete
  5. Slmt tahun baru 2013 buat mamasaranur.
    crepe bbery nampak sedap...
    Cantik view kat Lumut tu...ceria anak2 mandi manda...

    ReplyDelete
  6. slmt thn bru Mama Sara...
    wah bcrepe jugak akhirnya ye..hihi..blueberry crepe mmg sedap

    ReplyDelete
  7. selamat tahun baru..awal awal tahun dah tunjuk gambar makanan..yummy..

    ReplyDelete
  8. selamat tahun baru nuri...
    sedap ke crepe blueberry? masam2 manis mesti sedap kan? aritu dah rasa crepe durian.. oklah juga.. biasa2 je rasanya.. cuma kalau durian byk baiklah mkn durian fresh je dari buat crepe yg byk kerja tu.. hehe... rasa mcm mkn durian je... mungkin kalau luar musim barulah rasa sedap layan dc tu kot.. cuma kelebihannya.. crepe nampak sangat comel.. sesuai utk hidangan temanu..

    re: resepi apam polkatots tu dulu akak dah pernah kongsi.. resepi sama je akak guna iaitu resepi lilydvalley.. boleh cari kat apam dot2 versi ladybird tu...

    ReplyDelete
  9. salam kenal :)
    wahh sedapnye nampak bluberry crepe ni, yummy! :)

    ReplyDelete
  10. petang2 ni tgk blueberry crepe ni, laparnya rasa

    selamat tahun baru

    ReplyDelete
  11. Sama lah dengan Ros. Lebih suka buah durian. Entah kenapa durian crepe tak boleh diterima dek tekak ni. Huhu.. bluberry crepe ni tak penah rasa lagi. Nampak menarik, sebab Ros ni peminag purple :-) hihi

    ReplyDelete
  12. Sama lah dengan Ros. Lebih suka buah durian. Entah kenapa durian crepe tak boleh diterima dek tekak ni. Huhu.. bluberry crepe ni tak penah rasa lagi. Nampak menarik, sebab Ros ni peminag purple :-) hihi

    ReplyDelete
  13. Sama lah dengan Ros. Lebih suka buah durian. Entah kenapa durian crepe tak boleh diterima dek tekak ni. Huhu.. bluberry crepe ni tak penah rasa lagi. Nampak menarik, sebab Ros ni peminag purple :-) hihi

    ReplyDelete

kata-kata manis