iklan

Friday, 23 November 2012

talam suji

assalamualaikum ...salam sejahtera semua

alhamdulillah kerana masih diberi peluang utk update disini...
hari yg indah dgn cuaca yg cerah dimulakan dgn sarapan yg berkhasiat kan he he makan apa tu?


sedapkan kuih talam ni, semalam kita buat dan pagi ni potong2 makan pagi dan bawa ke taska kasi budak2 makan jg sb banyak dptnya ..
sumber resepi disini  /talam-suji. blh tengok ye

ok jumpa lagi

14 comments:

  1. waalaikumsalam kak...
    tadi pagi breakfast sandwich bakar 2 ketul.. alhamdullillah.. kenyang ni.. asyik sendawa plak.. hehehe.. :)
    sedapnya nampak talam suji ni.. tapi nani suka lagi kuih talam ijo yg lembek2 tu.. huiishh.. nyam nyam..

    ReplyDelete
  2. my fave kue talam,
    lama tak buat

    ReplyDelete
  3. Kak zan suka semua jenis kuih talam, tapi malas nak buat sendiri sebab anak2 tak berapa suka..tak kan kak zan nak melahap sampai satu loyang!

    ReplyDelete
  4. sedap nya!
    pagi ni sy breaksfeast coti canai.. bos yg belanja...hehe:)

    ReplyDelete
  5. suka makan talam suji..tepung suji dah lama beli, tp xbuat2 pun lagi hihi

    ReplyDelete
  6. Memang hidangan berkhasiat! Sedapkan Mama Sara.... teringin pulak nak makan!

    ReplyDelete
  7. Wahhh rajinnya dia menalam....sedap,akak suka makan kuih talam ni.

    ReplyDelete
  8. tengok je pun sedap..talam jenis ni belum pernah cuba

    ReplyDelete
  9. sedapnya talam..licin jew prmukaanya:) mmg rajin..

    ReplyDelete
  10. rajin nuri buat.. akak pernah buat kuih ni 2 x dulu.. mmg sedap.. guna resepi kak liza..

    ReplyDelete
  11. waaa.. peberet sgt kuih talam suji ni.. lama tak buat.. cantek jer nampak mama sara nur buat tu.

    ReplyDelete
  12. kak,enak talam suji ..kita suka

    ReplyDelete
  13. salam kak. mala mmg suka betoi dgn talam suji!

    ReplyDelete
  14. rajinnya mnalam suji..haritu tima mak buat kenduri ade org bg kuih ni..tp xsmpt nk mkn byk sgt pilihan masa tu..hihi..bile tgk yg ni teringin sgt la nk rasa..

    ReplyDelete

kata-kata manis