Sunday, 11 November 2012

cuti bermula lagi


 assalamualaikum
Dah cuti ekk....wah syoknye kan...he he apa nak buat cuti2 panjang ni adik-adik semua. Ada plan baik ker??, harap cuti2 dimanfaatkan dgn aktiviti2 yg berguna k..
balik kampung , ada yg hantar anak2 balik kampung utk bersama atuk dan nenek . Bagus jg tu 
kita nk balik kg jg tp kena tunggu disember cuti sebulan. lama kan
insyaallah andai tak bertukar plan. Sekarang kasi anak2 santai2 dirumah dulu layan tv, main games, jalan2 ambik angin sekitar kawasan terdekat he he

 tgklah tu kanak-kanak riang ni sukernya....happy sentiasa kan
Bahagia tgk mereka2 semua...
bahagia tgk anak2 ini yg sentiasa terukir senyuman riang....gurauan

ok ye SELAMAT CUTI SEMUA

10 comments:

Uncle Lee said...

Hi Mama Sara, the kids all so cute. How you doin'?
Sekolah da holidays?
So where you taking your kids? Thailand? Trengganu? Penang?
Have fun and simpan satu lagu dalam hati.
Lee.

mala said...

happy holidays!

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

seronok tgk gelagat anak2 kecil... smlm tadika haziq buat konsert & konvo... terhibur betul tgk budak2 tadika dari umur 3 hingga 6 tahun buat persembahan... berbakat semuanya..

outbound malang said...


salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

PinkUmmi said...

meriah je tgk diorang nih kan

munna said...

takde plan lagi nak cuti kemana.... mungkin bln 12 nanti

mama sara nur said...

tq Uncle Lee...
holiday he he ooo kena tunggu disember uncle
CCM Perak semestinya he he

mama sara nur said...

he he yehooo

mama sara nur said...

betul kan k.madiha memang happy tgk anak2 ni
Haziq dah konvo ye, suker tgk dgn pakaian mcm tu comell

Rohah said...

salam kka,
ceria je tgk anak2 ni tersenyummm kan..alangkah bahagianya nengok.
tadi nampak bubur kacang kat rumah kak Marshita..ishhh mmg terkenang2 ni...ni pun baru beli durian, mmg nak pekena bubur durian gak gamaknya..

biskut kacang hijau

assalamualaikum   tqqq AlongRoz kongsi resei BISKUT KACANG PEAS Resepi :  AlongRoz@HomeKreation BAHAN-BAHAN:- ...