iklan

Sunday, 11 November 2012

cuti bermula lagi


 assalamualaikum
Dah cuti ekk....wah syoknye kan...he he apa nak buat cuti2 panjang ni adik-adik semua. Ada plan baik ker??, harap cuti2 dimanfaatkan dgn aktiviti2 yg berguna k..
balik kampung , ada yg hantar anak2 balik kampung utk bersama atuk dan nenek . Bagus jg tu 
kita nk balik kg jg tp kena tunggu disember cuti sebulan. lama kan
insyaallah andai tak bertukar plan. Sekarang kasi anak2 santai2 dirumah dulu layan tv, main games, jalan2 ambik angin sekitar kawasan terdekat he he

 tgklah tu kanak-kanak riang ni sukernya....happy sentiasa kan
Bahagia tgk mereka2 semua...
bahagia tgk anak2 ini yg sentiasa terukir senyuman riang....gurauan

ok ye SELAMAT CUTI SEMUA

10 comments:

  1. Hi Mama Sara, the kids all so cute. How you doin'?
    Sekolah da holidays?
    So where you taking your kids? Thailand? Trengganu? Penang?
    Have fun and simpan satu lagu dalam hati.
    Lee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Uncle Lee...
      holiday he he ooo kena tunggu disember uncle
      CCM Perak semestinya he he

      Delete
  2. seronok tgk gelagat anak2 kecil... smlm tadika haziq buat konsert & konvo... terhibur betul tgk budak2 tadika dari umur 3 hingga 6 tahun buat persembahan... berbakat semuanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kan k.madiha memang happy tgk anak2 ni
      Haziq dah konvo ye, suker tgk dgn pakaian mcm tu comell

      Delete

  3. salam super sahabat,
    tetap semangat dan sukses selalu ya
    ditunggu kunjungan baliknya :)

    ReplyDelete
  4. takde plan lagi nak cuti kemana.... mungkin bln 12 nanti

    ReplyDelete
  5. salam kka,
    ceria je tgk anak2 ni tersenyummm kan..alangkah bahagianya nengok.
    tadi nampak bubur kacang kat rumah kak Marshita..ishhh mmg terkenang2 ni...ni pun baru beli durian, mmg nak pekena bubur durian gak gamaknya..

    ReplyDelete

kata-kata manis