Tuesday, 20 November 2012

hilang sudah debaran UPSR 2012 & sekitar lawatan




assalamualaikum
bersua lagi..alhamdulillah hari ni nampak cerah, awan pun membiru matahari turut memancarkan cahayanya, emmm bolehlah kain2 baju yg masih lembab2 tu kering hari ni kan.

Tamat sudah debaran adik2 tahun 6 dan jg para ibu2 dan bapa2 bila result UPSR 2012 sudah diterima semalam kan.  Sekalung Tahniah pada adik2 yg dpt 5A , ramai kan adik2 yg berjaya dgn cemerlang turut bangga melihat wajah2 ceria mereka. 
Buat anakanda sulongku SAIF AL-MUQMIN...satu-satunya anak bujang kami yg lain dari yg lain ni. walaupun hanya 4A 1B tp cukup membanggakan mama dan abah jg.Bangga sb Abg Is seorang anak yg sgt berdikari, sgt memahami keadaan mama dan abah...
walaupun mama kurang beri perhatian pada abg Is tp anak mama dpt  buktikan boleh berjaya jg..study sendiri
Syabas ye.Perjalanan yg masih jauh...doa yg tak penah putus dari seorg ibu agar anaknya jadi insan yg soleh, berjaya di dunia dan akhirat...




gambar2 ini sekitar lawatan Abg Is ke  Perak baru2 ini sebelum cuti penggal akhir tahun...

26 comments:

Mori Said said...

salam mama sara nur... tahniah di atas kejayaan anak... semuga berjaya lagi di masa akan datang.

JaSSNaNi said...

Alhamdullillah.. syukur ke hadrat ilahi.. perjuangan anak2 kita akhirnya sampai juga ke peringkat ni.. ada yg berjaya.. ada yang kurang berjaya.. tak per.. semangat mau ada.. skrg dah masuk ke sekolah menengah.. masih panjang perjalanan tu nanti.. tahniah pada anak akak.. :)

Sharifah Nadzarah said...

alhamdulillah..tahniah..kat saif...moga terus berjaya dunia akhirat..boleh jadik contoh kat adik2..

Ucu Faridah said...

salam nurin...
alhamdullilah anak kita sama...tahniah saif..

Rohah said...

Tahniah buat bujang cilik akak...juga buat mamanya

Norzie hany said...

Tahniah untuk Saif dan juga mamanya.

mala said...

alhamdulillah! tahniah buat ibu & anak

mama sara nur said...

tq Mori..

FnF Simple Life said...

Alhamdulillah... tahniah ;)

zila norazila said...

salam mama,
tahniah buat abg is..smoga lbh brjaya dimasa akn dtg..:)

Acik Erna said...

ASSALAM MSN..TAHNIAH UNTUK IS..BERJAYA DENGAN CEMERLANG

gadisBunga™ said...

Tahniah Saif! walau mamanya kata kurang diberi perhatian, tapi keputusan tu menunjukkan yang Saif adalah pelajar bijak!

Amie said...

Tahniah Saif... mudah-mudahan akan terus cemerlang di masa hadapan...

Mamasya said...

Tahniah abg Is & mamanya juga.
moga terus cemerlang dlm pelajaran

~~zana@pb~~ said...

Tahniah abg Is, dapat hadiah apa dari mama? Minta asrama tak?

IZA AKMA said...

Tahniah buat Saif dan mamanya juga...
Moga terus cemerlang.

mama sara nur said...

tq k.zana
he he janji 5A hadiah kamera baru tp sb kurang satu A hadiahnya kamera kesayangan mama je la he he
susah abg is utk ke asrama sb dia lain dari lain, tak makan nasi ,mee seangkatannya
mkanannya kena goreng, bakar susahhh dia ni

mama sara nur said...

alhamdulillah nani, semua usaha dia sendiri, akak memang jarang dan tak blh nk ajar dia dlm pelajaran pun he he cuma duk pesan belajar betul2 di sekolah
tuisyen pun cikgu sekolah je,syukur sgt2 dgn kemampuan dia yg tak disangka

mama sara nur said...

tq Nadzarah, arr harap adik2 contohi si abg walaupun abg ni memang garang dgn adik2 nya he he

mama sara nur said...

tq Achik
tq Gadisbunga...mamanya memang kurang beri perhatian sb dia rapat dgn Maklongnya, mama selalu berpesan je he he

mama sara nur said...

alhamdulillah Ucu

mama sara nur said...

tq Rohah dan Sis Norzie..

zulaikha megat said...

tahniah untuk anak dan juga mama nya...

wisata outbound malang said...



kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Cho Zila said...

tahniah untuk abang.. jangan putus asa..
dunia dah membuktikan yang bijak memanfaatkan situasi akan lebih berjaya..
orang yang rajin berusaha secara berterusan yang lebih berjaya...
yang penting kena ingat sentiasa rendah diri dan mohon hanya pada yang Esa..
abang mesti boleh punya..
seronoknyer macam balik kampung gak yerk...cuti2 perak...

munna said...

tahniah buat abang is.....

biskut kacang hijau

assalamualaikum   tqqq AlongRoz kongsi resei BISKUT KACANG PEAS Resepi :  AlongRoz@HomeKreation BAHAN-BAHAN:- ...