iklan

Thursday, 5 July 2012

kek pelangi-semoga serimu menyinariku


 assalamualaikum

alhamdulillah bertemu lagi...dah siap pakai baju ye kek rainbow ku he he dah tak seksiiiii
ala pakai baju yg comot2 je, sb tukang pakaikan tu tak berapa gembira. Hati masih lg berduka lara  hu hu
hentam je lah...minggu yg cukup serabai rasanya,macam2 dlm fikiran ni,badan je masih disini hati fikiran melayang-layang kat kg tu, kalaulah boleh terbang sekarang jg pasti terbang ke sana.
setiap hari mendoakan..semoga ayah tercinta kembali seperti biasa.
namun dari kejauhan ini hanya doa yg dpt dilakukan...

insyaallah, petang jumaat akan bertolak ke kampung menjenguk ayah dan mak. Apapun yg berlaku kelak akan diterima dgn redha. Keluarga adalah segalanya walaupun kerjaya kini amat disenangi.. Doakan yg terbaik ye buat kami sekeluarga...

ok jumpa lg babaiiiiiiiiiiii

6 comments:

  1. asslm Mama Sara...cantik la kek rainbow tu...tang bajunye tu..xpe leh cuba lg buat yg tbaik...

    bykkan brsabo yer dgn hatingundah gelana tu..insyaAllah moga sgala urusan tu akn dpermudahkan olehNya...

    ReplyDelete
  2. salam mama sara..semoga ayah dan ibu kt kg tue selamat..dan kembali sperti biasa..cantik kek tue ..comot2cikit x apalh asal sedappp:P

    ReplyDelete
  3. Salam mama sara...
    sapa kata comot...ucu tak dengar pun suara tu...comel tau bukan comot..
    bila tengok bertingkat2 tu tersangat lah lajunya air liur nak keluar...

    semoga selamat pulang kekpg....

    ReplyDelete
  4. Selamat menjenguk ayah dan mak... berjati2 di jalan raya! Lawa kek tu...

    ReplyDelete
  5. Salam MamasaraNur.kek dah siap make-up...kakak tak sabar nak mkn ya..
    moga ayah mamasara cepat sihat kembali....byk2 bersabar dan berdoa...

    ReplyDelete
  6. salam sukses gan, bagi2 motivasi .,
    Hargailah hari kemarin,mimpikanlah hari esok, tetapi hiduplah untuk hari ini.,
    ditunggu kunjungan baliknya gan .,.

    ReplyDelete

kata-kata manis