iklan

Thursday, 28 June 2012

sup sayur cendawan


 assalamualaikum semua

hari ni layan sup sayur cendawan je,bila selera sedikit kurang, maklumlah bila cuaca tak menentu kesihatan pun ikut macam tu. Bila difikirkan pelbagai masalah nak makan pun fikir banyak kali.
Bila tekak tak sedap ni, kenalah paksa jg makan, kalau tida gastrik lagilah teruk.
simple sup ni main campak2. Asalkan ada kuah yg boleh dihiruppp sruuuupp Sgt sedap cendawan telinga ni bila ditumis buat sup, campur sayur sawi. Makan dgn nasi yg baru masak panas2 .

Terima kasih jumpa lagi

7 comments:

  1. Kami suka sup ... hirup kuahnya masa panas, berpeluh!

    ReplyDelete
  2. sama cm kak amie jgk..suka hirup2 jew.:P

    ReplyDelete
  3. salam sara..dlm cuaca skrg yg panas mmg sesuai sgt mkn sup2 camni...

    ReplyDelete
  4. sis pun suka hirup sup....sedap.

    ReplyDelete
  5. wah3x...best ni...sy suka gak mkn sup sayur cendawan

    ReplyDelete
  6. sedapnya sup cendawan....best kalau hirup kuah ni. slurppp...hehe

    ReplyDelete
  7. As'kum salam ukhwah dah follow sini tq sudi singgah ya..:)) wah sedap sup cendawan tu memang simple tetapi best! get well soon yaa.. :)

    ReplyDelete

kata-kata manis