Saturday, 9 June 2012

selamat pengantin baru



 assalamualaikum

  inilah aje gambar pengantin baru yg sempat diambik, jadi la kan wat kenangan. Dek kemari kesana sini tak tersnap gambar elok2. Sebaik kat meja makan baru teringat.
 dua anak dara cilik yg pangkat mak sedara ngan anak sedara berposink berdua
bezanya beberapa bulan je.

 

cupcake utk dimasukkan dlm paper beg. Simple sesangat kan. Maklumlah firstime kena sediakan banyak camni. Nak letak krim pesen bagai dah tak larat he he

9 comments:

Amie said...

Selamat pengantin baru.... berselera nampak pengantin menjamu selera!

mala said...

selamat pengatin baru ... cantik pengantin.

mcm husband mala beza 2thn kot dgn mak su dia. siap satu sekolah.

anak sulung mala beza 4thn dgn paksu dia :)

mama sara nur said...

tq k.Amie
he he pengantin tgh kelaparan tu

mama sara nur said...

tq Mala
he he akak ngan anak2 sedara sebelah husben ramai sebaya sb tu anak2 akak ngan anak2 diorg pun sebaya, kecik2 dah kena panggil untie @ paklong, maklong dan maksu ha ha

Norzie hany said...

Selamat pengantin baru.
Tergoda dgn cupcake tu...nak sebiji.

~~zana@pb~~ said...

Loaded la mama sara lps ni ye...

Sue @ Nenie said...

selamat pengantin baru buat kedua-dua mempelai

mama sara nur said...

boleh sis 3 biji sy kasi ye he he

mama sara nur said...

ha ha dah abis pun

biskut kacang hijau

assalamualaikum   tqqq AlongRoz kongsi resei BISKUT KACANG PEAS Resepi :  AlongRoz@HomeKreation BAHAN-BAHAN:- ...