iklan

Wednesday, 6 June 2012

mandi manda pula

assalamualaikum

masih lagi bersiaran cerita di Melaka. sebab tak dpt bermandi-manda di pantai Pengkalan Balak esoknya dpt jg tunaikan hajat budak2 ni. tp bukan air masin lagi he he air tawar pulak
Lepas majlis makan2 hari sabtu terus singgah di Taman buaya bersama anak2 buah. Disni ada tempat mandi macam theme park tu. Walaupun kecik tp dpt la berendam sampai kecut kaki tangan
wat si sarah ni susuai angat la sb airnya tak dalam.


Dulu masa masuk taman buaya ni jalan2 tengok buaya tp kali ni tak sempat dah tengok buaya bila masing2 nampak air membiru he he x heran lg kat buaya. Sian kan..




dah sejuk mandi singgah rumah mak SIL utk makan durian. alhamdulillah dpt kali ni makan Melaka. Selalu durian Perak je. Makan dengan pulut santan. sedapnyaaa

5 comments:

  1. ni kat taman buaya melaka kan?heheee

    ReplyDelete
  2. Salam Mamasara.baru tahu yg kat taman buayapun ada mini theme park.seronok anak2 mandi manda.kat Melaka musim durian....sedapnya mkn durian....

    ReplyDelete
  3. walllaaa..gambar yg last tu penggoda iman sy skrg..
    sabar..sabar

    salam pkenalan drpd sy ye ;)
    http://www.1001impianhidup.com/2012/05/tips-isteri-pemikat-dambaan-suami.html

    ReplyDelete
  4. dah ada tempat waterpark ya kat situ ... pic yg last paling best! hehehe

    ReplyDelete
  5. alor gajah?..dah dekat dah ke rumah akak..kira2 20 min dah sampai..hehe

    eh pulut durian tu nampak sedap betul..^__^

    ReplyDelete

kata-kata manis