iklan

Wednesday, 30 May 2012

ubi keledek ball

 assalamualaikum


tinggal sehari lg akan melangkah ke bulan June...jap je kan
takleh citer banyak2 sb kesihatan agak kurang baik hari ni hu hu gastrik melanda lg, tu la salah sendiri semalam buzy membaking cc sampai tak ingat nak makan pagi ,tengahari, makan pun dah lewat petang
sendiri bikin susahkan..bila dtg gastrik ni kepala pun ting tong macam2lah macam dipusing terbalik je..


projek hari ahad lepas  ubi keledek kuning dibuat bola bulat2 he he wwalaupun plan asal masa beli ubi ni nak wat cucur gelang. last2 bulat-bulatkan je senang cepat habis kan. taburkan dgn gula halus
isshhh malas punya kerja ni
apapun yg penting laku, sekejap je nih habissss dibaham oleh si abang Is tu

tinggal 2 biji je utk mama he he
resepi sama cam wat cucur gelang ataupun keria ye
utk resepi boleh jenggah disini .http://www.myresipi.com/top/detail/3858


ok semoga bertemu lagi
salam terima kasihhh

5 comments:

  1. sy suka keledek..rebus aje dah cukup..kalau buat ball ni..lagila suke

    ReplyDelete
  2. As salam mama sara nur.
    Comey2 ubi keledek ball tu.Sis datang bawa piring ni...nak 2 biji ye.

    ReplyDelete
  3. sedapnya tgk keledek ball tu..:)

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan mama sara nur....
    berkunjungan di sni n $low u...:)) mmg laju la kalau dapat keledek ball nie...sekali ngap dah ilang dlm mulut..hehe

    ReplyDelete
  5. Tak pernah makan.. Selalu buat atau makan keledek goreng je.. ;)

    ReplyDelete

kata-kata manis