iklan

Monday, 14 May 2012

CUPCAKE COKLAT DARI KAKAK & ADIK UTK MAMA

 Assalamualaikum semua

cantik tak kek ni mama? he he wah cantikkkk nye. kenalah gembirakan bila anak2 tunjukkan hasil tangannya. Terima kasih sayang2 mama...suker sangat.
inilah projek hari minggu kami semalam he he projek cupcake coklat. Kebetulan duk keluar iklan kat TV Selamat Hari Ibu dan walaupun taklah menyambutnya tp sekadar terima ucapan hari Ibu jg dari anak2.Hari paling istimewa bolehkan, cara kita bukan cara org barat . Rasanya seperti kita menyambut Hari pekerja hari guru dan kebetulan may ini ada hari jururawat juga.. Hari jumaat tu lagi duk plan projek ni tp sabtunya x dpt nak penuhi So utk ahad baru dptmemenuhi axtv santai2 dirumah...taraaaaaaa inilah hasilnya. 
Kakak yg beriya-iya nak buat sendiri tp mama jg yg kena sukatkan bahan-bahan cc ni. Baru tau dia penat jg baking kek kan he he si Adik cam biasa tukang sibuk jg tolong ayakkan tepung, memang suker sgt dia dpt tolong hu hu tp alahai sepah2 tepungnya..apapun asalkan anak2 hepi kan

 masih guna resepi sebelum ni yg mudah dan pastinya sedap
deco ikut suker hati dia je..he he bolehlahkan...


TERIMA KASIH

8 comments:

  1. salam mama sara....
    seronoknya dapt cc anak yg buat n deco..

    selamat hari ibu..dan smestinya hari2 adalah hari ibu....

    ReplyDelete
  2. cantik ler saya mmg bab mendeko ni fail

    ReplyDelete
  3. Salam mamasaranur.pasti seronok anak2 dpt peluang main icing...
    hias cc sendiri utk mama mrk.

    ReplyDelete
  4. suka la budak2 kalau dpt deco-deco ni :)

    ReplyDelete
  5. as-salam
    mmg cantik cc yg dideco oleh anak2 tu..Good Job!!

    ReplyDelete
  6. comeiii2 deco kek tu...lg2 ank2 yg buat wah tharu rasanya...kreatif juga budak2 tu...kaler pon QH suka

    ReplyDelete
  7. ank2 suka dihargai kan...gud job la..kim salam kt budk yg rajin tu yer...;p

    ReplyDelete
  8. rajin kakak Tisha buat kek untuk mamanya.... ehh.. adik Sarah pun rajin juga.. jadi org pompuan ni memang nak kena rajin tolong mama kat dapur kan.. hehe..

    ReplyDelete

kata-kata manis