iklan

Thursday, 15 March 2012

kenduri kawen anak sedara kat Alor Gajah Melaka

Assalamualaikum

Malam ni nak citer pasal xtvt awal cuti persekolahan kali ni, Alhamdulillah saat ditunggu ni utk menghadiri kenduri kawen he he lama dah nak makan kenduri kendara keluarga. Yg bestnya kat Melaka he he leh la jalan2 lagi kesana.kan. Anak buah sebelah hubby(abang hubby) anak daranya sorang ni je.Dah kawen pun dia..
 

Nikahnya pagi pastu tengahari bersanding...

makan nasi putih, nasi jagung lauknya daging kurma, ayam masak merah,  masak lemak nenas ikan masin dan sambal + ulam-ulaman. memang sedap
ikan masin goreng pun ada


Anak dara sorang ni makan nasi jagung ngan buah limau je he he..janji nasi kaler2 mesti dia suker


Petangnya potong kek...cantik keknya bunga2 kaler biru...keknya pun sedap walaupun krimnya tu masin sikit he he


sempat posink ngan kakak2 ipar dan abang2 ipar , bukan senang nak posink camni selalu kan
esoknya majlis bertandang ke umah pengantin lelaki. Malam tu sempat juga jejalan ke bandar hilir BIL belanja ikan bakar nanti sambung entry ..


TERIMA KASIH


2 comments:

  1. Biasal kan..cuti sekolah..ramai amek peluang buat majlis=))

    ReplyDelete
  2. jauhnya makan kenduri...sy kalo knduri mmg cr nasi putih...kalo ada lauk2 kampg br best...

    ReplyDelete

kata-kata manis