iklan

Wednesday, 29 February 2012

karipap inti kentang + keledek



assalamualaikum

Mari-mari makan karipap seketul dua he he
ooppps tp kalu kat umah ni tak cukup seketul duatp kena berketu-ketul...
mama rajin buat karipap la ni  puji sendiri nih sebab anak-anak ketiga-tiganya suker sangat, si abang Is balik sekolah je suh mama gorengkan  dia je leh habiskan 5 ketul, kakak dan adik pun sama cuma budak dua ni lain sikit  suke karipap yg intinya secoet je he he jadi kalau  wat sendiri  letak inti sikit je lah jimat kentang tu kan he he
si abah lagilah peminat no satu...seronok kan buat sesuatu yg jadi kesukaan family .


sebab ramai peminat mama wat lebih dan letak kat frezer, senang sikit kan bila nak makan terus leh goreng je. Penah belajar di bagus dgn cheff Fauziah tahun lepas utk wat karipap frezer ni . Tu yang rajin he he
tapi intinya sendiri godek ikut kesedapan selera sendiri dan kena kurangkan pedasnya. Yang pastinya mesti ada isi ayam, kalu lain tak jalan. Cuma yg ni campur dengan keledek berwarna merah tu, lebih sedap rasanya

resepi... rasanya bayk di blog2 ada resepi karipap kan..he he bukan apa segan nak letak resepi kita ni yg tak ikut sukatan. 

TERIMA KASIH


1 comment:

  1. mala selalu buat karipap ternganga-nganga je ...

    ReplyDelete

kata-kata manis