iklan

Tuesday, 10 January 2012

ke PULAU PINANG...

ASSALAMUALAIKUM SEMUA.
Sudahpun minggu kedua persekolahan....rutin harian macam biasa la kan...bangun pagi siap sarapan..dah hantar anak kesekolah. Alhamdulillah syukur sgt2 sb sekolah anak2 dekat je, si abang cuma jalan kaki sekolah belakang umah je dan si kakak naik van w/pun dekat sb xda org nak ngantor he he

masih lagi cerita tentang keluarga....buat sekiankalinya sampai ke Pulau Pinang ni, dekat je kalu dari kampung dalam sejam lebih sampai . Hajat nak kesana sb nak menjengah umah adik di Batu Kawan, dah dekat 2 tahun dia beli umah di sana kami lum sempat melawat lagi. Tu yg ambik peluang cuti sekolah lepas...






bertolak ke sana tengahari dah pun...sampai tepat pada masa makan tengahari tu yg best he he SIL dahpun siap masak2 tunggu kitaorg je. Adikku pulak keja kat MPPP so nak jalan2 kena tunggu kol 5 pm. Tp sb kakak kesayangnye ni dtg so dia balik awal sikit he he kesiankan..tp kan sblm tu sempatlah kami ke jeti dekat bt kawan ni...posink2 ambik angin pantai..

kata SIL salah hari dtg kalau kena hari jumaat mesti best sb boleh beli ikan ketam sotong fresh punya yg baru naik ...ala rugilah ktorg....takper hubby cakap lainkali kita datang tido sana pulak hu hu bestnya tapi bila yek???

Kena tunggu cuti panjanglah kan ha ha



2 comments:

  1. sekarang gambar semakin cantik2 belaka... kalau dapat bercuti memang bestkan leh jalan2 rumah adik beradikkan... anak2 pun hepi jumpa sepupu sepapat...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...he he
    betul tu Cho, anak2 memang la suke dpt jumpe sepupu2 dia maklumlah jarang skali dpt kumpul ni.

    ReplyDelete

kata-kata manis