iklan

Wednesday, 2 November 2011

SARAH KAT TASKA

SARAH KAT TASKA 

Anak bungsu mama yg berusia 4 tahun ni sekarang sudahpun mula ke taska, ala sekolah main2 je hihii ye la kan belajaor conteng2 kertas selebihnya apalagi lari sana sini riuhrendahkan suasana je, biasa la kan namanya budak2 kalau tak kerjanya apalagi bermainnnn aje. tambah2 pulak ada kawan2 sebaya alamaknye tak hinggat dah mak ayah dia. Happy je.....


Sarah ni lain sikit dari kakak dan abangnye....terlebih ramah ha ha dan senang sgt berkawan dgn sapa2 pun. sekejap je leh jadi besfren dia. Tak kiralah dimanapun, jumpe je lebih kurang 5 minit mulalah kamcng.....


alhamdulillah tap taktaulah peragai sapa dia ikut....mamanye jauh sekali la.......memang dahh azali berat mulut. w/pun dari dulu teringin sgt nk jadi ramah tamah....



 

No comments:

Post a Comment

kata-kata manis